Alpha Bank πρόβλημα: Αποκαταστάθηκε πλήρως η λειτουργία του ebanking - Κανονικά και οι συναλλαγές
Η τράπεζα ενημερώνει τους πελάτες της τι έχει αποκατασταθεί πλήρως η λειτουργία των myAlpha Web και myAlpha Mobile.
Επιλύθηκαν, λίγο μετά τις έξι το απόγευμα, τα τεχνικά προβλήματα που υπήρξαν τη Δευτέρα (2/9) στο ebanking της Alpha Bank, προκαλώντας ανησυχία σε πολλούς επαγγελματίες που «βιάζονταν» να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία IRIS, λίγο πριν την λήξη της προθεσμίας και την επιβολή τσουχτερού προστίμου από την ΑΑΔΕ.
«Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πελάτες μας ότι έχει αποκατασταθεί πλήρως η λειτουργία των myAlpha Web και myAlpha Mobile και οι συναλλαγές εκτελούνται κανονικά. Απολογούμαστε και πάλι για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε πολύ για την υπομονή σας», αναφέρει η τράπεζα σε μήνυμά της στο Χ.
Επίσης, από την Alpha Bank γίνεται γνωστό ότι για την εξυπηρέτηση ελεύθερων επαγγελματιών και αυτοαπασχολούμενων που δεν είχαν σήμερα τη δυνατότητα να συνδέσουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό με το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS, σημειώνεται ότι, εναλλακτικά της χρήσης των ψηφιακών καναλιών που πλέον λειτουργούν ομαλά, παρέχεται η δυνατότητα ενεργοποίησης της σύνδεσης από την Τράπεζα για λογαριασμό τους. Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέλθουν στην ιστοσελίδα της Τράπεζας, www.alpha.gr και να επιλέξουν την εξυπηρέτηση μέσω του ψηφιακού βοηθού (chatbot), όπου θα υποβάλουν το αίτημά τους.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα σήμερα, η τράπεζα είχε «απολογηθεί» σε μήνυμά της προς τους πελάτες για τις καθυστερήσεις στη σύνδεση και την πραγματοποίηση συναλλαγών που παρατηρούνταν μέσω του myAlpha Web και του myAlpha Mobile. «Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή επίλυση του», σημείωνε η τράπεζα και ευχαριστούσε τους πελάτες της για την κατανόηση.