Άλλαξε το λογότυπο του Facebook… ξανά
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα… φρεσκάρισμα του γνωστού λογότυπου με κάποιες μικροαλλαγές που κάποιος μπορεί και να μην παρατηρήσει.
Η αλλαγή συνίσταται στο χρώμα, που έχει γίνει λίγο πιο σκύρο μπλε, αλλά και στο γράμμα “f” .
Το νέο λογότυπο του Facebook έχει διατεθεί στους περισσότερους χρήστες της πλατφόρμας, καθώς και στις mobile συσκευές, όπως στα iPhone.
H ανακοίνωση της Meta
Πρόθεσή μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ανανεωμένο σχέδιο του λογοτύπου του Facebook, που θα ήταν πιο τολμηρό, ηλεκτρικό και διαχρονικό. Κάθε νέα βελτίωση οδηγεί σε αρμονία ολόκληρου του σχεδίου. Το κάναμε αυτό ενσωματώνοντας μια πιο σίγουρη έκφραση του βασικού μπλε χρώματος του Facebook που έχει σχεδιαστεί για να είναι οπτικά πιο προσβάσιμο στην εφαρμογή μας και να παρέχει ισχυρότερη αντίθεση, έτσι ώστε να ξεχωρίζει το γράμμα “f”.
Αξίζει να αναφερθεί, ότι η Meta έκανε και άλλες αισθητικές βελτιώσεις στο Facebook ανανεώνοντας τα εικονίδια όπως αυτό των ειδοποιήσεων, των μηνυμάτων και του “Home”.