Αλλαγές στις διαφημίσεις από το YouTube - Στόχος η μείωση των ενοχλητικών διακοπών στα βίντεο
Το YouTube εισάγει μια νέα λειτουργία που θα δείχνει στους δημιουργούς αν οι διαφημίσεις mid-roll θα ήταν καλύτερο να τοποθετηθούν σε μια στιγμή με φυσικό διάλειμμα.

Το YouTube ανακοίνωσε ότι προβαίνει σε αλλαγές στις mid-roll διαφημίσεις για να βελτιώσει την εμπειρία προβολής για τους χρήστες, βοηθώντας παράλληλα τους δημιουργούς να κερδίσουν περισσότερα έσοδα.
Από τις 12 Μαΐου, η πλατφόρμα που ανήκει στην Google, πρόκειται να προβάλλει λιγότερες διαφημίσεις σε στιγμές που μοιάζουν να διακόπτεται η δράση στο βίντεο ή μπορεί να κάνουν τους θεατές να θέλουν να το εγκαταλείψουν - όπως στη μέση μιας πρότασης ή μιας ακολουθίας δράσης. Αντ' αυτού, θα εμφανίζει περισσότερες διαφημίσεις mid-roll, σε φυσικά σημεία διακοπής των βίντεο, όπως είναι οι παύσεις και οι μεταβάσεις.
Το YouTube θα ενημερώσει και τα παλαιότερα βίντεο που έχουν μεταφορτωθεί πριν από τις 24 Φεβρουαρίου ώστε να περιλαμβάνουν αυτόματα διαφημιστικές θέσεις σε φυσικά σημεία διακοπής. Οι δημιουργοί μπορούν να εξαιρεθούν από αυτό στο YouTube Studio, αν προτιμούν να διαχειρίζονται τις διαφημίσεις τους χειροκίνητα. Ωστόσο, τα βίντεο με τον νυν τρόπο λειτουργίας ενδέχεται να αποφέρουν λιγότερα έσοδα μετά τις 12 Μαΐου, αναφέρει το YouTube.
Η εταιρεία σημειώνει ότι οι δημιουργοί που τοποθετούν χειροκίνητα διαφημίσεις mid-roll θα πρέπει να εξετάσουν αν οι διαφημίσεις τους θεωρούνται ότι διακόπτουν την ομαλή θέαση. Για να βοηθήσει σε αυτό, το YouTube εισάγει μια νέα λειτουργία που θα δείχνει στους δημιουργούς αν οι διαφημίσεις mid-roll τους θα ήταν καλύτερο να τοποθετηθούν σε μια στιγμή με φυσικό διάλειμμα αντί σε μια «ενοχλητική» στιγμή.
Επιπλέον, το YouTube ενθαρρύνει τους δημιουργούς που έχουν χειροκίνητες διαφημίσεις mid-roll να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αφήσουν τα συστήματά του να εντοπίσουν αυτόματα άλλα σημεία για την προβολή διαφημίσεων, ώστε να υπάρχει μια ισορροπημένη διαφημιστική εμπειρία.
Το YouTube διαπίστωσε ότι οι δημιουργοί που είχαν ένα μείγμα τόσο αυτόματων διαφημίσεων mid-roll όσο και χειροκίνητων mid-roll είδαν κατά μέσο όρο πάνω από 5% αύξηση στα έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube σε σύγκριση με εκείνους που είχαν μόνο χειροκίνητα τοποθετημένες θέσεις.