Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Απεργιακές συγκεντρώσεις σήμερα από δασκάλους και καθηγητές
Με συλλαλητήρια στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις της Ελλάδας, «απάντησαν» ΔΟΕ και ΟΛΜΕ στην υλοποίηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών, που έχει δρομολογηθεί από το υπουργείο Παιδείας.
Στην Αθήνα ολοκληρώθηκε η πορεία των εκπαιδευτικών με σκοπό τη συνέχιση των κινητοποιήσεων ενάντια στην ατομική αξιολόγηση.
Η πορεία ξεκίνησε από τα Προπύλαια, όπου νωρίτερα είχε πραγματοποιηθεί συλλαλητήριο, και ολοκληρώθηκε μπροστά από το κτήριο της Βουλής.
Το παρών στη σημερινή κινητοποίηση έδωσε μεγάλος αριθμός δασκάλων, καθηγητών αλλά και φοιτητών.
ΔΟΕ και ΟΛΜΕ ζητούν να «ανατραπεί η αναβίωση του επιθεωρητισμού» και ζητούν «παιδαγωγική ελευθερία» στην εξάσκηση του λειτουργήματός τους.
Οι συνδικαλιστικές ενώσεις των δασκάλων και των καθηγητών έχουν εξαγγείλει εικοσιτετράωρη απεργία για σήμερα, Τετάρτη, υποστηρίζοντας ότι «η στόχευση του Υπουργείου είναι να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς μέσω της ατομικής αξιολόγησης, προκειμένου να αποδεχτούν ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά υποβαθμίζεται για την πλειοψηφία των παιδιών που προέρχονται από τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα, που βάζει ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια σε όσα παιδιά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους».
Ακτύπης στο Attica TV: Αναχρονιστική, αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική διαδικασία η αξιολόγηση
Μιλώντας στο Attica TV ο Αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ Δημήτρης Ακτύπης υποστήριξε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν προσόντα και δεν φοβούνται την αξιολόγηση ενώ --όπως είπε-- η ίδια η φύση της δουλειάς απαιτεί συνεχή αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πράξης. «Η αξιολόγηση είναι μια αναχρονιστική, αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική διαδικασία που μυρίζει ναφθαλίνη, επιστημονικά είναι υπο συζήτηση το κατά πόσο είναι αντικειμενική ενώ σε ένα στημένο ραντεβού δύο 45λεπτων καλείται ένας σχολικός σύμβουλος να αξιολογήσει 39 δείκτες στον εκπαιδευτικό χωρίς να γνωρίζει τα παιδιά κι αυτό είναι κοροϊδία» τόνισε για να προσθέσει: «Με την αξιολόγηση επιχειρείται για τα χάλια της εκπαίδευσης να δειχθεί με το δάχτυλο ο εκπαιδευτικός».
Αυτό που απαιτείται να βελτιωθεί η εκπαιδευτική διαδικασία με μόνιμες προσλήψεις, λιγότερα παιδιά στην τάξη, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, στήριξη του εκπαιδευτικού έργου με εργαστήρια, βιβλιοθήκες, νέα αναλυτικά προγράμματα, νέα βιβλία, μέτρα για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού.
Για τα μισθολογικά προβλήματα των εκπαιδευτικών ο αντιπρόεδρος τόνισε: «Χιλιάδες εκπαιδευτικοί νεοδιόριστοι αμείβονται με το εισαγωγικό κλιμάκιο δηλαδή 737 ευρώ το μήνα. Το ανώτερο κλιμάκιο αν δεν έχει θέση ευθύνης, δεν φθάνει τα 1.200 ευρώ» τόνισε μεταξύ άλλων.