Αεροπορική τραγωδία Κίνα: «Ήταν όλοι αναίσθητοι - Ίσως συνήλθε ο πιλότος και προσπάθησε να τους σώσει»
Αεροπορική τραγωδία Κίνα: Άγνωστα παραμένουν ακόμα τα αίτια της συντριβής ενός Boeing 737 με 132 επιβαίνοντες στην Κίνα. Οι ειδικοί είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξοι για το αν υπάρχουν επιζώντες.
Το αεροσκάφος, σύμφωνα με τα δεδομένα παρακολούθησης, πετούσε σε φυσιολογικό ύψος πάνω από τη νότια Κίνα, όταν ξαφνικά άρχισε να πέφτει. Το αεροσκάφος, όπως αναφέρει το flightradar24, πετούσε στα 29.100 πόδια και μετά από δύο λεπτά μετά έπεσε στα 9.000 πόδια, ενώ 20 δευτερόλεπτα αργότερα στα 3.225 πόδια. Τα δεδομένα του flightradar24 υποδεικνύουν κατακόρυφη κάθοδο 31.000 ποδιών ανά λεπτό ή περίπου 350 μίλια την ώρα ή 563 χλμ. την ώρα.
Βίντεο που μεταδόθηκε από κινεζικά ΜΜΕ δείχνει αεροσκάφος να πέφτει κάθετα λίγα δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή του, ωστόσο η αυθεντικότητα του ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί. Μέχρι στιγμής έχουν βρεθεί μόνο συντρίμμια του αεροπλάνου, το οποίο – σύμφωνα με μαρτυρίες διασωστών – έχει διαλυθεί πλήρως.
https://www.youtube.com/watch?v=FqyJLE4erQY
«Ίσως ήταν όλοι αναίσθητοι»
Τα παραπάνω στοιχεία έχουν πυροδοτήσει πολλά σενάρια. Μιλώντας στη Sun, ειδικός σε θέματα αεροπορίας υποστήριξε ότι στην τελική βουτιά του αεροπλάνου ενδεχομένως να ήταν όλοι αναίσθητοι και κάποιος από τους πιλότους να συνήλθε και να προσπάθησε να σηκώσει το αεροσκάφος.
«Τα δεδομένα πτήσης υποδηλώνουν ότι υπήρξε ένα βραχύ διάστημα 10 έως 20 δευτερολέπτων όπου ένας ή περισσότεροι από τους πιλότους ανέκτησαν τις αισθήσεις τους και προσπάθησαν να σώσουν το αεροπλάνο» δήλωσε η Sally Gethin, ειδικός σε θέματα αεροπορίας. Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε εικασίες σχετικά με το τι μπορεί να προκάλεσε τη συντριβή.
Τα σενάρια της τραγωδίας
Ορισμένα σενάρια που θα μπορούσαν να εξηγήσουν τη συντριβή, σύμφωνα με την Sally Gethin, θα μπορούσε να ήταν μια δυσλειτουργία στην ουρά, ο καιρός ή χιλιάδες άλλα προβλήματα που μπορεί να έχουν επηρεάσει το αεροσκάφος, όπως μια «μικρή φωτιά επί του σκάφους» ή πρόβλημα καλωδίωσης.
Αυτό όμως που πραγματικά προκαλεί εντύπωση, όπως αναφέρει στη Sun η ειδικός, είναι ότι ο συγκυβερνήτης είχε 30.000 ώρες εμπειρία πτήσης ενώ ο πιλότος μόνο 7.000 ώρες. Στο αεροπλάνο βρισκόταν και ένας τρίτος εκπαιδευόμενος πιλότος, ο οποίος είχε μόνο μερικές εκατοντάδες ώρες πτητικής εμπειρίας.
https://www.youtube.com/watch?v=DDDiB1dOGgs
Με πληροφορίες από Sun