Μασούτης: Με επίκεντρο τον καταναλωτή, δίνουμε έμφαση στις ανταγωνιστικές τιμές
Για τις προκλήσεις της Αειφορίας και της Βιώσιμης Ανάπτυξης καθώς και για τις σημαντικότερες τάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον του κλάδου μίλησε ο Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, Γενικός Διευθυντής της Δ. Μασούτης Α.Ε. στο πάνελ διαλόγου των Chief Officers των μεγάλων αλυσίδων super και convenience markets στο πλαίσιο της φετινής ατζέντας του 14ου Food Retail Conference.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κος Γεροστεργιούδης, η Δ. Μασούτης εδώ και 47 χρόνια υπηρετεί τον ευγενή σκοπό του Έλληνα καταναλωτή, παραμερίζοντας το κέρδος το οποίο πάντα προκύπτει ως αποτέλεσμα και δεν είναι ποτέ αυτοσκοπός. Όπως υπογράμμισε, η Δ. Μασούτης επέλεξε το μονοπάτι των μακροπρόθεσμων βιώσιμων κερδών. Έτσι, κάθε φορά που χρειάστηκε η εταιρεία να «βάλει πλάτη» το έκανε μέσα από τις τιμές, κάτι που μαρτυρά ο ισολογισμός του 2023 που από τη μια δείχνει τη βιωσιμότητα της εταιρείας διασφαλίζοντας την ασφάλεια των ανθρώπων της Μασούτης που αποτελούν προτεραιότητα και από την άλλη αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στον Έλληνα καταναλωτή η στήριξη αναφορικά με τις τιμές.
Αναφορικά με τις τάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον του κλάδου, ο κος Γεροστεργιούδης ανέφερε πως σημασία έχει τι θέλει ο καταναλωτής και τι θα θέλει στο μέλλον και οι μειωμένες τιμές θα είναι πάντα σταθερά υψηλά στην ατζέντα του. Ο καταναλωτής και οι νέες γενιές δικαίως είναι πιο απαιτητικοί. Στόχος είναι η διευκόλυνση των καταναλωτών και η τεχνολογία με τις εφαρμογές της πρέπει να στηρίξουν αυτόν τον σκοπό στην πράξη. Το μέλλον για τον κλάδο σύμφωνα με τον κ. Γεροστεργιούδη, σηματοδοτείται από έναν συνδυασμό μεγέθους, συνεργειών και συνεργασιών για να μπορέσουν οι εταιρείες να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις των καταναλωτών.
Σε ό,τι αφορά το πλαίσιο της αειφορίας και της βιωσιμότητας, ο κος Γεροστεργιούδης επεσήμανε πως η Ευρώπη με το καινούργιο νομοθετικό της πλαίσιο αναβαθμίζει το κομμάτι του ESG από 1/1/25 για τις μεγάλες επιχειρήσεις μέσω της εξίσωσης της έκθεσης βιωσιμότητας με τον ισολογισμό των επιχειρήσεων. Το ESG δίνει ευκαιρίες και αφορά όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ παράλληλα αποτελεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις. Στην πράξη, η Δ. Μασούτης στο πλαίσιο των ΕΚΕ δράσεων που υλοποιεί, δημιούργησε το πρώτο κατάστημα φιλικό προς άτομα με οπτική αναπηρία, ενώ την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό στις 2 Απριλίου, για δύο ώρες δημιούργησε στα καταστήματα ένα φιλικό περιβάλλον προς τους ανθρώπους που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού με μείωση της έντασης της μουσικής και του φωτισμού, ώστε να μπορούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους.